Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~basiastg | użytkownik

imię i nazwiskoBarbara Strug adresRadków kłodzki zarejestrowany19.01.2007 @20:06:58 ostatnio na stronie13.02.2011 @16:23:30

Lubię spokój,łono natury,marzę i patrzę,patrzę i podziwiam,lubię gdy jest romantycznie,uroczo,po przyjacielsku.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.barbarastrug.ziemiaklodzka.pl Gadu-Gadu5909202
digarty90 komentarze1987 posty na forum1

komputer / sprzęt
teraz pentagram DSCphoton584

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Cypriand    14.05.2007 @09:07:20
dziekuje
_______
Optymista na cmentarzu widzi same plusy
~gorgi    11.05.2007 @23:56:44
dziekuje Basiu za notke.pozdrawiam
_______
http://gorgi.digart.pl/digarty/ - zapraszam do mojej galerii

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7520113
~rafalcom    06.05.2007 @22:41:15
szkoda ze jestes tak zapracowana pozdrawiam i do uslyszenia
_______
Zobacz i napisz dlaczego zostal ukryty http://www.digart.pl/praca/677049/Zamek.html ??
Skala ocen w digarcie http://ocena.digart.prv.pl/ - szczególnie powinni przeczytac to ci ktorzy to napisali czyli moderatorzy
~gorgi    06.05.2007 @13:07:15
witam... chyba można... Ja ten pomysł zaczerpnąłem od jakiegoś digartowicza który dał zdjęcie z puszczą harnasia w śniegu a w oddali góry i miał nieźle punktowane... pozdrawiam
_______
http://gorgi.digart.pl/digarty/ - zapraszam do mojej galerii

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7520113
~atos1961    06.05.2007 @12:59:31
zrobiłem nalocik na twoje fotki !!!!!!!!!!
zapraszam !!!!do swojej wystawki!!!!!!!
pozdrawiam !!!!!!!
~azsx    06.05.2007 @11:25:47
dzięki ...to nie szkółka tylko ogródek za domem ... miłej niedzieli
_______
pozdrawiam
~rafalcom    28.04.2007 @11:00:02
dzieki za komentarz i obserwacje pozdrawiam
_______
Zobacz i napisz dlaczego zostal ukryty http://www.digart.pl/praca/677049/Zamek.html ??
Skala ocen w digarcie http://ocena.digart.prv.pl/ - szczególnie powinni przeczytac to ci ktorzy to napisali czyli moderatorzy
~wytrazek    25.04.2007 @21:50:48
ok, dzieki
~comatus    23.04.2007 @15:44:28
wiesz, ja ta palmę zamieściłem tylko poto zeby pokazać jacy potrafimy być kiczowaci :P
_______
Chcesz się zemścić za ocenę?
Zrób to z klasą!
~Korolcia    19.04.2007 @12:39:05
dziękuję
~comatus    18.04.2007 @20:43:34
też chciałym widzieć codziennie, ale juz nie wstaję o wschodzie
_______
Chcesz się zemścić za ocenę?
Zrób to z klasą!
~cystof    18.04.2007 @19:21:24
Czy oczekiwałaś natychmiastowaj gloryfikacjii Twojej fotki??
_______
Dla głupców milczenie jest najwyższym kunsztem.
~mrb1963    18.04.2007 @09:34:33
dziękuję i zapraszam
_______
"...każda reguła staje się wrogiem artyzmu, gdy prowadzi do szablonu..."
~gorgi    15.04.2007 @23:23:30
dziękuje Basiu na notke dla porównania zrobe kiedyś zdjęcie koscioła podczas dnia i ładnej pogody
_______
http://gorgi.digart.pl/digarty/ - zapraszam do mojej galerii

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7520113
~darekdudi    15.04.2007 @23:13:00
dzieki...
~Hellker    15.04.2007 @19:56:47
dziekuje, ale patrzac na Twoja galerie ahh... piekne
_______
catch me
~krystianman    13.04.2007 @21:16:11
rowniez dziekuje
do doskonalosci brakuje jednak sporo temu zdjeciu mojemu
~jaku111    13.04.2007 @20:57:04


_______
~gorgi    08.04.2007 @10:26:23
dziekuje Wesołych Świąt
_______
http://gorgi.digart.pl/digarty/ - zapraszam do mojej galerii

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7520113
~darekdudi    07.04.2007 @22:21:43
dzieki Basiu,wesolych swiat!
-KonBySieUsmial    07.04.2007 @07:21:35
Witaj Basiu napisz na moje gg 4396119 to moze porozmawiamy bo jakos nam sie to nie udaje .... pozdrawiam swiatecznie
~gorgi    06.04.2007 @11:00:21
dziekuje za ocenke
_______
http://gorgi.digart.pl/digarty/ - zapraszam do mojej galerii

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7520113
~krystianman    05.04.2007 @21:07:54
no w amire mozliwosci je omijac)
~Anat    05.04.2007 @20:29:48
zazdroszczę Ci tych widoków .... mam nadzieje że nadal pokazywać bedziesz doliny kłodzkiej piękno ... Wesołych Świąt ... :D
_______
Myśli skute lodem
tęczą w chwili rozpuszczam
... po wodzie idę
~Anat    05.04.2007 @20:25:02
oczywiście .. bedzie mi miło ... wszelkie uwagi mile widziane ...
_______
Myśli skute lodem
tęczą w chwili rozpuszczam
... po wodzie idę
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt